Ząb jako najwyżej położona miejscowość w Polsce (1013 m.n.p.m.) leży w paśmie Gubałowskim. Szczyt Gubałówki oddalony jest o 50 minut spokojnego spaceru. Około kilometra od obiektu możecie odwiedzić drewniany Kościół pod wezwaniem św. Anny podziwiając jego ponad stuletnią architekturę. Trochę dalej (4 km) znajduje się szczególnie imponujący ze względu na unikatowy górski charakter Kościół na Bachledówce – najwspanialszy punkt widokowy z którego rozciąga się nie tylko cała panorama Tatr, ale i pasmo Babiogórskie należące do Beskidu Zachodniego.

Kilkadziesiąt metrów od budynku znajduje się karczma regionalna, w której posłuchacie góralskiej muzyki granej na żywo i skosztujecie tutejszych potraw.

Możecie stąd dostać się do Zakopanego, Białki Tatrzańskiej czy też Bukowiny Tatrzańskiej, gdzie czeka na Was mnóstwo atrakcji. Jednocześnie jesteśmy ulokowani z dala od zgiełku, hałasu i korków co pozwala zrelaksować się i odpocząć od codzienności. Wraz z odległością idzie konkurencyjna cena – u nas zapłacicie mniej niż w Zakopanem.

Aby do nas dojechać, należy skręcić w prawo z Zakopianki w miejscowości Poronin (przejazd przez most, ok. 7 km od Zakopanego) i piąć się w górę (ok. 5 km) aż dojedziecie do skrzyżowania dróg. Na skrzyżowaniu należy skręcić w lewo (w stronę Gubałówki), a my czekamy na Was 20m za skrzyżowaniem po lewej stronie.